[Pardus-kullanicilari] K3b ile cd kopyalama

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Eki 2008 Per 14:21:10 EEST

Hayır hatırladığım kadarıyla  kalıbı yazdır seçeneği ile yazdırıyorum.Eğer
CD veya DVD nizde kopyalama yapılamaz veya kopyalanamaz özelliği ilave
edilmemiş (uygulanmamış) ise direk olarak kopyalayabilirsiniz. Kopyalama
yapılamaz CD ise bunu da takın cdrom unuza açılan kdedemon penceresinde
pencere aç seçeneğini tıkla açılan pencerede cd içeriği olan dosya
göreceksin bunu masaüstüne sürükle buraya kopyala seçeneği ile masaüstüne
aktar daha sonra K3b den CD yi çıkar boş bir CD tak açılan kdedemon
penceresinde hiçbirşey yapma, seçeneği sonrası masaüstünde bekleyen
kopyaladığın dosyayı maus ile sağ tıklayarak k3b ile yazdır şeklinde yine
kopyalayabilirsin veya açılan k3b penceresine bu dosyayı sürükle
bırak->yazdır tıklayarak da yazdırabilirsin.Kolay gelsin