[Pardus-kullanicilari] firefox'ta java menülerinin flash altına kalması problemi

Hasan USTUNDAG hasust at gmail.com
22 Eki 2008 Çar 15:33:38 EEST

Mevlüt bey merhaba,
Belirttiğiniz problemi daha önce bizde farkettik. Sorun sadece Pardus ile
alakalı değil linux üzerinde çalışan bütün firefoxlarda yaşanıyor.  Problemi
bizim web geliştirici arkadaş kolayca gidermişti (iframe kullandım demişti
galiba) . Teknik detaylarını bilmiyorum ama http://www.kamusm.gov.tr adresine
bakarsanız aynı problemin çözülmüş halini görebilirsiniz. Üstteki menüler
flash'ın üzerinde açılabiliyor.  Sayfa kodlarından çözüm üretemezseniz
serkons at yahoo.com a mail atarak birebir iletişime geçebilirsiniz.

İyi çalışmalar.