[Pardus-kullanicilari] X Sunucu üzerinden GUI çalıştırmak

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
21 Eki 2008 Sal 22:08:22 EEST

Merhaba,

Dizüstümden masaüstü bilgisayarıma bağlanarak masaüstümdeki GUI sahibi
programları çalıştırıp dizüstümde görüntülemek istiyorum. Bunun için Ubuntu
forumlarında şöyle bir çözüm buldum:
http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=1389199&postcount=2

Pardus'ta ise /usr/kde/3.5/share/config/kdm/kdmrc dosyası içinde
ServerArgsLocal=-nolisten tcp satırının başına # koydum ancak sistemi
yeniden başlattığımda ssh üzerinden gui çalıştıramıyorum: (Dizüstümde xhost+
komutunu veriyorum)

emre at pc-pardus bin $ kwrite
kwrite: cannot connect to X server 192.168.2.2:0

Ubuntu çözümünde belirtilen /etc/X11/xinit/xserverrc dosyası ise Pardus'ta
yok.

Acaba ne yapmalıyım?

Teşekkürler...