[Pardus-kullanicilari] Atheros kablosuz ag karti ile internet sorunu

gönenç calıcı sgonenccalici at gmail.com
21 Eki 2008 Sal 21:43:37 EEST

ndiswrapper ile http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Ndiswrapper bu
adrestekileri aynen yaptim fakat ne yazikki sonucun basarili olmasi
gerekirken benm herseyi dogru yapip dogru yanitlari almama ragmen
goremiyorum. Mad wifi sistemle birlikte kurulu geliyor gliba kendi kendine
tanimasi gerekmez mi? kablolu olmasi imkansiz cunku modem cok uzakta o kadar
uzun kablo kullanmak istemiyorum acikcasi ayrica evin icinde de cok
tasiyorum bilgisayari. baska yapabilecegimz bir sey yok mu?

şöyle bir belge dikkatimi çekti:
http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=5535562&postcount=3

bu belgeyi de inceledim fakat kuramadim cesitli bagimliliklar istedi
bagimliliklari saglamama ragmen hala hatalar veriyor sanrim pardus ile
uyumlu degil hep Debian ile ilgili hata aliorm. Yine de tesekkur ederim