[Pardus-kullanicilari] ati ekran kartı sorunu

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
21 Eki 2008 Sal 20:27:46 EEST

Özgür KURU wrote On 21-10-2008 20:21:
> sistem ikonuna tıklayınca gelen ekranda ekran desteği bölümünde ekran
> yok şeklinde bilgi veriyor. yani pardus yüklü

Bende bahsettiğiniz kısımı şu şekilde

Ekran
   M76 [Radeon Mobility HD 2600 Series][ ATI Technologies Inc ]
  Sürücü: fglrx (3B desteği var)

ekran desteği dediğiniz kısım bu kısım mı?

Tasma-> sistem seçenekleri -> görüntü yöneticisi kısmında ekranları
algıla dediğinizde birinci ekran gözüküyor mu? burdan ayarlarınızı
düzeltmeye çalışabilir misiniz?

Kurulu pardus sisteminizi kullanabildiğinize göre pardus ekranınızı
görmüş demektir :) gördüğü ekranı size bildirmesinde bir sorun oluşmuş
olabilir ya da ayarlarınızda yaptığınız herhangi bir değişiklik
sisteminizi etkilemiş olabilir.

-serdar