[Pardus-kullanicilari] Monitorsuz makinaya ayni network uzerinden baglanti?

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
21 Eki 2008 Sal 17:53:18 EEST

21 Ekim 2008 Salı 01:50 tarihinde Levent SARI <floyd07 at gmail.com> yazdı:
> yaklaşık 20gB lık bir partition u  bulunmakta ve ben buranın içinde bazı
> özel dosyalarımı tutmaktayım. Bu dosyalarıma gerek duydukça  kendi

Niyetiniz sadece dosya açmak/kopyalamak/silmek ve saire ise KDE'den
herhangi bir Konqueror penceresinden;

fish://kullanıcıadı@bağlanılacak_IP_adresi/

şeklinde de bağlanabilirsiniz. Bu sayede SSH ile konsoldan
yaptıklarını fare ile grafik arayüzden yapabilirsiniz.

Ayrıca bunu otomatik hale de getirebilirsiniz. Ev klasörünü açıp
soldaki dikey tuşlardan Sistem'i seçin, oradan hemen sağda çıkan
kısımda Uzak Yerler'i seçin ve pencere içinden "Ağ Dizini Ekle"yi
seçin. Açılan pencereden "Güvenli Kabuk (ssh)"yi seçip adımları takip
ederek bu bağlantıyı "Uzak Yerler"e eklemiş olacaksınız. Böylece
herhangi bir pencereden soldan sisteme oradan da uzak yerlere
tıklayarak ağdaki bilgisayara ulaşabileceksiniz.

--
Ekrem SEREN
UYGUN Teknoloji Bilişim Hiz.Tic.Ltd.Şti.