[Pardus-kullanicilari] Ynt: Birkaç Küçük Xfce Sorunu

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
20 Eki 2008 Pzt 23:35:38 EEST

Date: Mon, 20 Oct 2008 13:01:48 +0300
From: " Gökmen Görgen " <gkmngrgn at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Birkaç Küçük Xfce Sorunu
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

2008/10/20 hadildonmez <hadildonmez at mynet.com>

> 1. Masaüstünde "Dosya Sistemi" ve "Floppy Drive" adlı iki simge var.
> Bunları ne yaptıysam kaldıramadım.

Cevap: Onları ne yapsanız kaldıramazsınız; ama yeni sürümde artık bunu
olanaklı hale getirmişler:
http://imaj.at/51449

> 2. Panele OpenOffice'in kısayolunu ekleyemedim. Aslında yolunu
biliyorum
> ama açılması için gerekli komutu bulamadığım için yapamadım.

Cevap: OpenOffice ile ilgili 6 komut var. Seçin, beğenin, kullanın =)
gkmngrgn at genovo base $ oo
oobase     oocalc     oodraw     ooimpress  oomath     oowriter

> Saygılarımla.

Saygılar.

------------------------------

Gökmen Bey teşekkürler. Sizi yakalamışken, bir iki soru daha sormak
istiyorum:

Pardus üzerinde Xfce ile ilgili gelişmeler sürecek mi? Eğer sürecekse,
masaüstündeki istemediğimiz simgeleri silebileceğimiz, KDE bağımlılığından
kurtulmuş, (bu sayede performansı daha da artmış) Xfce'yi ne zaman
kullanabileceğiz?

Masaüstü simgeleri arasındaki boşluğu azaltabilir miyim? Alt alta 6 simge
ancak sığıyor, yedinciyi simge rahatça sığacak gibi göründüğü halde ikinci
sıraya atıyor. Masaüstü görüntüm:

http://img227.imageshack.us/my.php?image=screenshotzm3.png

Nasıl "kes" "yapıştır" yapabilirim? Bir dizinden kesip diğerine
yapıştırabiliyorum ama kesip aldığım nesne eski yerinde kalıyor. Yani
"kopyala" "yapıştır" yapmış oluyorum.

Kestiğim veya kopyaladığım bir nesneyi masaüstüne nasıl yapıştırabilirim?

KDE ve Xfce yanına bir de Fluxbox yüklesem, şu an kullanmakta olduğum
"çemberler" temalı açılış yöneticisinde o da listelenir mi?

Tekrar teşekkürler, saygılar.

H.Adil Dönmez

İnternette takip ettiğin
tüm siteler tek tık ötede! “Benim