[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağ kartı intel 5100

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
20 Eki 2008 Pzt 17:26:35 EEST

Merhaba. Sahip olduğunuz kullanıcı; netuser, netadmin ve wheel gibi gruplara
üye mi? Eğer değilse, Tasma'dan Sistem Seçenekleri ve sonra Kullanıcı
yöneticisinden kullanıcıyı bu gruplara üye yaptıktan sonra ağ yöneticisini
yeniden başlatıp dener misiniz?

İkinci olarak, bilgisayarınız Vista uyumlu olduğu için bahsettiğiniz tuşun
çalışmaması normal. eğer wireless bilgisayarınız açıldığı zaman otomatik
çalışıyorsa yani ışığını görüyorsanız çok dert değil.

20 Ekim 2008 Pazartesi 12:25 tarihinde Uygar UZUNHASAN <