[Pardus-kullanicilari] Birkaç Küçük Xfce Sorunu

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
20 Eki 2008 Pzt 12:47:32 EEST

Merhaba.

Eski bilgisayarımdaki Pardus'u, daha performanslı kullanabilmek adına
Xfce'ye çevirdim. Gökmen Görgen'in Özgürlük İçin'de hazırladığı kurulum ve
kullanım belgeleri ile çok kolay oldu. Orada da ifade edildiği gibi,
Pardus üzerindeki Xfce, henüz bazı nedenlerle KDE'ye bağımlı olduğu için
çok hızlı değil. Ancak yine de hissedilir bir performans farkı var. Ayrıca
Xfce, görsel anlamda hiç de kötü değil...

Xfce'nin görebildiğim bütün ayarlarını kurcaladım ve bu şekilde istediğim
pek çok şeyi yapabildim. Sadece birkaç küçük sorunum kaldı:

1. Masaüstünde "Dosya Sistemi" ve "Floppy Drive" adlı iki simge var.
Bunları ne yaptıysam kaldıramadım.

2. Panele OpenOffice'in kısayolunu ekleyemedim. Aslında yolunu biliyorum
ama açılması için gerekli komutu bulamadığım için yapamadım.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

İnternette takip ettiğin
tüm siteler tek tık ötede! “Benim