[Pardus-kullanicilari] Amarokta tek parça nasıl çalınır?

Ceyhun Asılkazancı ceyhunasilkazanci at gmail.com
20 Eki 2008 Pzt 11:46:21 EEST

Bu konu birçok kişiyi kötü bir şekilde etkilemektedir.
Amarok ne kadar güzel bir program olsa da bu tek parça çalma olayı cidden
berbat durumda.Tıkladığını listeye atıyor.Direk olarak çalmıyor.
Bunun için size yeni bir alternatif söylemek istiyorum.
Programın ismi Songbird.
http://getsongbird.com/
Açık kaynak bir yazılımdır ve istediğiniz tüm özellikleri içermektedir.
Denemenizde ciddi şekilde fayda olacağını düşünüyorum.
Saygılar.