[Pardus-kullanicilari] OpenOffice Yazdırma Sorunu

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
20 Eki 2008 Pzt 11:33:24 EEST

Write veya Calc'dan yazdırdığım belgeler önizlemede normal görünüyor
ama yazıcıdan çıkarken üstten 2cm kenarlık verdiğim halde kağıda
neredeyse  sıfır aralıkla yazıyor ve üstteki satırı yarısından
kesiyor. Normal çıktı alabilmek için PDF olarak kaydedip öyle çıktı
alıyorum. Yazıcı ayarlarından kağıt boyutunu kullandığım A4 olarak
belirtmiştim OO Sayfa ayarında zaten A4, /etc/papersize dosyasında da
A4.  Yazıcı HPLazer-2605