[Pardus-kullanicilari] FLAC+CUE+APE

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
20 Eki 2008 Pzt 02:01:40 EEST

On Sun, 19 Oct 2008 23:29:35 +0300
Özgür GÖKALP <ozgurgokalp at gmail.com> wrote:

> mac monkey's audio dosyalarını çalmak için kütüphane. Bu paket ape
> dosyalarını çalmak için gerekli ama cue lerle bir ilgisi yok. Asıl
> sorunumuz cue dosyaları...

 MAC (APE) uzun süredir MPlayer tarafından destekleniyor, yanlış
hatırlamıyorsam 2008 başından beri FFmpeg ve onu düzgün kullanan
uygulamalar da destekliyor.

 CUE dosyalarını çalmak için teorik olarak

 mplayer cue://dosya_adı:İz_numarası

 şeklinde kullanabilirsiniz, iz numarası (track) yazmanız şart değil.
Ancak elimde bulunan bir örnekte bu dosyayı oynatamadım. Geçici olarak

 mplayer -demuxer lavf CDImage.ape  (ya da sizin asıl veriyi tutan
dosya adı ne ise, uzantısı bin olur flac olur fark etmez) komutunu
kullanarak oynatabilirsiniz.

 Bu sorunun daha kullanıcı dostu bir çözümü var mı bilmiyorum,
yapılacaklar listeme ekledim, bir ara inceleyeceğim