[Pardus-kullanicilari] Atheros kablosuz ag karti ile internet sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
19 Eki 2008 Paz 20:36:47 EEST

Merhaba,

2008/10/19 gönenç calıcı <sgonenccalici at gmail.com>

> Merhaba arkadaslar
>
> Benim atheros ar9281 kablosuz ag kartim var fakat bi turlu tanitamiyorum ne
> ethernet ne de kablosuz ag oldugu icin Pardus internetsiz kaldi. Madwifi-ng
> paketi sanirsam bu tur kartlar icinmis ama degisen bisey yok. internnetten
> cesitli yollari arastirip denedim fakat bi turlu basaramadim. ndiswrapper;
> combat-wireless gibi programlarda sonuc vermedi. Bu sorun benim pardus'u
> guvenli kipte kurmamdan kaynaklaniyor olabilir mi? Tek care olarak onu
> secmek zorunda kalmistim cunku hicbir sekilde ati ekran kartimi gormedi ve
> [...]
Wireless kart henuz desteklenmiyor sanirim.  2.6.27 kernel'in surum
notlarindan gordugum kadari ile bu kernel'de destek gelmis. Belki
gelistiricilerimizden birisi bu surucuyu (ath9k) geriye dogru port
edebilir.  Hata raporu girmeyi deneyebilirsiniz.

http://kernelnewbies.org/Linux_2_6_27#head-92eedfd5b93a0926adc78b9639f8e6d91fa33c5c

Bir de ndiswrapper ile de mi calistiramadiniz?

lspci komutunun ciktisini alabilir miyiz? En azindan kablolu karti
calistirabiliriz belki.

--
Emre