[Pardus-kullanicilari] FLAC+CUE+APE

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
19 Eki 2008 Paz 19:06:47 EEST

Merhaba,
Cevaplara teşekkürler..
Evet,FLAC Amarok ile çalışıyor.
APE dosyalarını bahsettiğiniz windows programı ile mi yoksa Pardus ile mi
çözülmüş kabul ediyoruz? Pardus ise hangi paketi kuruyoruz?
Dileğinize ben de katılıyorum.Artık yaygın formatları başka çözümler
aramadan doğruda çalıştırabilmek çok güzel olurdu.
Bunu forumdaki 2009 için dileklere mi taşısak acaba?
Saygılar..