[Pardus-kullanicilari] Dergicilik ve pardus

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
19 Eki 2008 Paz 12:02:49 EEST

Sevgili Abdullah Bey,

Freehands'te sayfa düzeni yapmak akıl kârı değil. Quark çok kullanışlı bir yazılım. Uzantısı .qxd. Ancak Quark'ta ya da başka bir yazılımda hazırlayıp PDF'e çevirirseniz hem bir sürü gereksiz fotoğraf ve hem de harf karakterleri taşımaktan kurtulmuş olursunuz.

Biz Quark 5'i Pardus'a Wine ile kurduk. Çok güzel de çalışıyor. Ancak PDF yazma / döndürme seçeneği vermediği için sonuçlandıramıyoruz. Dolayısıyla Quark karşılığı Scribus'e alışıncaya dek (ne zaman olur bilemeyiz) Windows'a bağımlıyız... :-(
Ama şurası gerçek, Scribus'te Quark rahatlığı yok... :-(

Esenlikle...

Ömer Özen