[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Yayýnevi

Server Acim sacim at kde.org.tr
18 Eki 2008 Cmt 21:37:08 EEST

On Saturday 18 October 2008 21:28:35 Özkan Sürücü wrote:
> Merhaba
>
> Daha önce yayın evinde pardus kullanan görmedim. Ancak benim bir önerim
> var.
>
> Eğer sisteminiz yeterli ise kullandığınız bilgisayara sanallaştırma ile
> pardus kurup patronunuza gösteriniz. Eğer kullandığınız windows yazılımları
> varsa pardus te çalışıp çalışmadığını da anlamış olursunuz.  Parduse
> geçmeniz için diğer yayın evlerinin de geçmiş olması gerekmez. Örnek
> aramaktansa örnek olmak daha güzel. Belki diğer yayın evleri sizi örnek
> alıp linux a geçerler. Umarım patronunuzu ikna edebilirisiniz.

> [...]

Masaüstü yayıncılık konusunda pisi paketi de olan Scribus'un web sayfasına
bakmanızı öneririm.
http://www.scribus.net/

Scribus hakkında tanıtıcı bir yazı da Enixma'nın Ekim 2007 sayısında
yayınlanmış.
http://www.enixma.org/dergiler/0710/0710.php

Ayrıca, SVG editör olarak da yine pisi paketi olan Inkscape paketini
incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.inkscape.org/

Inkscape hakkında bir tanıtıcı yazı, Enixma Mayıs 2008 sayısında yayınlanmış.
http://www.enixma.org/dergiler/0805/0805.php

Bu tanıtım yazılarını okuyabilirsiniz.

--
Server ACÄ°M