[Pardus-kullanicilari] Amarokta tek parça nasıl çalınır?

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
18 Eki 2008 Cmt 08:10:52 EEST

2008/10/18 Kılıç Köken <kilickoken at gmail.com>

> bu dediğiniz işi görüyor. sağolun.
>
> ama yalnızca üstüne tıklayınca aynı işi yapmasını istiyorum.
> üstüne tek tıklayınca yapabilirsem daha iyi.
>
> çünkü bu işi günde ~1000 kere yapmam gerek. bu nedenle yukardaki yol
> sıkıntı veriyor.

İşte Özgür Yazılımın devreye girdiği nokta burası...

Amarok'un kodlarına baktım, enginecontroller.cpp dosyasında

dosyanın en başına
#define play_once 1

ekleyip kod içerisindeki

        emit orderNext(forceNext);
satırını

    if (!play_once)
        emit orderNext(forceNext);

şeklinde değiştirdim ve yeniden paketledim. Geçici bir çözüm olarak
kullanabilirsiniz, adresinize pisi paketini göndereceğim birazdan. Şu halde
bir şarkı bittiğinde diğerine geçmeden bekliyor. Başka bir şarkıya
tıkladığınızda o çalmaya başlıyor. Ancak kalıcı bir çözüm için Amarok
geliştiricilerine özellik talebinde bulunabilirsiniz. Tekrar: Kapalı,
Tekrar: Albüm vs. kısmında Sadece bir kere çal gibi bir seçenek eklenebilir
ileride...