[Pardus-kullanicilari] kde4.1.2 sonrası herşey yok

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
17 Eki 2008 Cum 22:32:37 EEST

kde4.1.2 paketlerini kurdum önce acılmıştı ama ingilizce menu ile  daha
sonra fare nin sağ tıklaması sonrası ne seçti isem ekran bir karardı ondan
sonra iflah olmadı rdm mi pisi check mi hepsini denedim sonuc aynı. masaüstü
açılırken ekran sol üst köşesinden ağ bağlanılması falan beyaz kutuile belli
olup gidiyor  ctrl alt fare ile masa üstü dönüyor üstteki pardus logosu
falan görünüyor ama tüm masa üstleri kapkara nasıl düzeltebilirim?