[Pardus-kullanicilari] firefox mu şaşırmış ben mi şaşkınım :)

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
17 Eki 2008 Cum 18:49:46 EEST

Kubilay KOCABALKAN wrote:

> bende aynı sonucu aldım. http://turksatkablo.com/anasayfa.html olarak girebiliyorum.

Kablonet uyarı için e-mail gönderecektim. Ancak bir eksiklik ya da
geliştirme hususunda bir fikir verir açısından hatanın görülmesini
istedim. Çok önemli bir ayrıntı değilse kablonet e-mail ile durumu
bildirerek düzeltmeleriniz sağlayalım derim.

--
Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.