[Pardus-kullanicilari] kurulum sorunu

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
16 Eki 2008 Per 21:00:20 EEST

olabilir.  şöyle kontrol edebilirsiniz.

1- önce şu adresteki winmd5sum programını indirin ve kurun:
http://www.nullriver.com/products/winmd5sum

2- ISO dosyasının üzerine gelip, farenin sağ tuşuna basın

3- "Gönder" altındaki "winMD5Sum" u seçin

4- Bir süre bekleyin. Program, elinizdeki ISOnun md5ini hesaplayacak ve MD5
adlı kutuya yazacak.

5- Pardusun MD5i ile orada gördüğünüz MD5i karşılaştırın. Aynı ise,
indirdiğiniz ISO doğru demektir. CDye yazdırabilirsiniz. Farklı ise, ISO
bozuk demektir.

6- Cdyi yazdırırken 16dan düşük hızla yazdırın.

16 Ekim 2008 Perşembe 14:50 tarihinde Serkan DİLEMEK