[Pardus-kullanicilari] Compiz-Fusion ile ilgili sorunlar

Orkun Günay netizen800 at gmail.com
16 Eki 2008 Per 12:01:17 EEST

Merhaba sevgili liste üyeleri
geçtiğimiz hafta içerisinde Compiz-Fusion'la ilgili gönderdiğim 2 soruya da
herhangi bir yorum/fikir/cevap gelmemesi üzerine herkesin gözünden kaçmış
olma ihtimalini gözeterek (:P) aşağıya tekrar yazıyorum:

os[Linux 2.6.25.16-108 i686] distro[Pardus 2008.1 Hyaena hyaena]
Compiz-Fusion : ccsm, versiyon 0.7.8, sürüm 19, inşa 4

1)Pencere dekoratörleri ile ilgili 2 sorum olacak.
Emerald seçili iken, sık kullandığım  alt+f1 ve alt+f2 tuş kombinasyonaları
deaktive oluyor.
Kde seçili iken, alt+f2 yaptığımda masaüstünde çalışan bir uygulama varsa,
onun arkasında 2. olarak görev bekliyor.(Demek istediğim arka planda
çalışıyor.) alt+tab ile önplana almam gerekiyor.
Bu iki sorunun nasıl çözülebileceği ile ilgili yardımlarınızı bekliyorum.
İlgilendiğiniz için teşekkürler.

2)Stackswitch ve diğer yeni sürüm özellikleri Ayar Yöneticisi altında
bulunmuyor.Bu özellikleri nasıl kullanabileceğimiz hakkında
bilgilendirmelerinizi rica ederim.

İlgilendiğiniz için teşekkürler.
Orkun