[Pardus-kullanicilari] Tasma Ag Ayarlari - DBUS

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
16 Eki 2008 Per 11:49:46 EEST

Thursday 16 October 2008 11:40:31 Emre Guney tarihinde şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Girizgah:
> Pardus 2007.3'un uzerine dun 2008 yukledim, disk bicimlendirmesi surecinde
> eski /, /home ve swap'i tanidi sadece baglanti noktarini elle tekrar
> ayarlayip bolumlendirmeye devam ettim. Hatasiz kurulumun ardindan, oturum
> acilma ekraninda (servisler yukleniyor kisminda) arkaplanda 2007nin mavi
> arkaplani karsiladi.
> Sorun:
> Internete baglanamadigimdan Tasma ile ag ayarlarina girmek istedgimde ilk
> once dbus yeniden baslatiliyor ekrani daha sonra da dbus baslatilamadi,
> [...]

/etc/skel/.bashrc  dosyanızı ev dizininizdeki dosyanın üzerine yazın ve
".dbus-session" dosyasını / dizinini silip bilgisayarınızı baştan başlatın

 Ayrıca ev dizininizdeki

.gtk_qt_engine_rc  .gtkrc-2.0  .gtkrc-2.0-kde  .no-qtrc-to-gtkrc-mapping

 dosyalarını silerseniz gtk2 programları KDE ile daha benzer görünecekler

 Dikkat: dosyaların hepsinin adı nokta (.) ile başlıyor