[Pardus-kullanicilari] OpenOffice 3.0

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
16 Eki 2008 Per 09:23:24 EEST

volkan wrote:
> Bundan önceki OpenOffice. sürümünü XP ye kurduğumda hızlı açılması
> için system tray e yerleşen bir proğramcıkla beraber kurulmuştu.Benim
> DDR 400 Mhz ramim de yaklaşık 3 sn açılmasıyla takdirimi
> kazanmıştı.(2003 Microsoft office 8 sn de açılıyordu)
>
> Aynı şekilde Ubuntu üzerinde basit bir ayar ile 3 sn. süresinde
> açabiliyordum.
>
> Pardusta buna benzer bir ayar bulamadım.Bilen varsa öğrenmekten memnun
> olurum,

Open ofis programını her zaman taktir ettim. Hızından da hiç şikayet
etmedin. Özellikle MS-ofis belgeleri açarken bekliyordu. Bu bir
yavaşlıkmıydı? dönüştürme süreci vardı ve bana göre bu çok normaldi.
Bunu pekiştirdiğim zaman ise 2007 Ms-ofis belgelerini eski sürümlerde
açmaya çalıştığım zamandı ee be kardeşim nerede kaldı bunların hızı :)))

her Program kendi içinde güzeldir. Her programın eksi artı yanı vardır.
Bir noktada takılıp kalmamak gerek zira bugün yapılan %90 ofis işine
openofis hayli hayli yeter lakin alışkanlıklar :)

Tembelleştirildik bir nevi uğraşmadan herşey olsun ister olduk oysa
gerçekten çok kıymetli çalışmalar değerlerini bilip desteklemek gerek

herkese iyi günler

--
Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.