[Pardus-kullanicilari] OpenOffice 3.0

Hasan Alp iNAN hasanalpinan at gmail.com
16 Eki 2008 Per 08:14:37 EEST

Merhaba

OpenOffice.org Pardus üzerinde KDE ile entegre edilerek çalıştığına dair
özgürlükiçin forumunda bir yazı okudum. KDE ile entegrasyonu kaldırılınca
daha hızlı açılacağı ve kullanılabileceğinden bahsedildi. Eğer çok daha hızlı
açılma olacak ise bu özelliğin kaldırılması taraftarıyım. Konuya hakim
geliştirici arkadaşlardan bilgi almak isterim.

Bu konu üzerinde durmamın sebebi Pardus üzerinde openoffice.org kullanan
kullanıcıların en büyük şikayeti yazılımın geç açılması.

Teşekkür ederim.

Hasan Alp İNAN