[Pardus-kullanicilari] kde4 ve kaffeine

yakup geçgel difgeo at gmail.com
15 Eki 2008 Çar 00:48:35 EEST

balamir at difgeo-pardus ~ $ killall -9 kaffeine
kaffeine: no process killed
balamir at difgeo-pardus ~ $

uyarısı alıyorum.
komutu vermeden tekrar giriş yaptım. kaffeine açık durumdayken yukarıdaki
komutu verdim. (kapalıykende aynı mesajı verdi.)
sudo komutuyla da denedim

bu arada kde4 ile uyumlu kaffeine programını kullanıyorum.