[Pardus-kullanicilari] hp dv6000 sabit webcam sorunu

metin kilic metinnnkilic at gmail.com
14 Eki 2008 Sal 23:32:20 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

hp dv6000 serisi laptopumun sabit webcam'ini kullanamıyorum.
pardustan webcam driverlarını kurdum(Varolan tüm webcam driverlarını) wxcam
progreamını da kurdum ancak wxcam programını açtığımda, kamera "açılamadı
/dev/video0, doğru sürücüyü yüklediğinizden emin olun ya da
ayarlar->özelliklerden webcam aygıtınızı değiştirin "diye hata veriyor,
aYarlarda ise şöyle seçenekelr var.

Çevre biçemi= "YUV420P",YUV420,YUyV,RGB24,RGB32 , OTomatik
sürücü = video4linux1,video4linux2,otomatik

Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ? Amsn de de webcam aygıtı
bulunamadı hatası veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

Kolay Gelsin
Metin KILIÇ