[Pardus-kullanicilari] Skype birden görüntüye zoom yapıyor

görkem öztekin tgoztekin at gmail.com
14 Eki 2008 Sal 14:55:33 EEST

Merhaba arkadaşlar

Daha önce a4 tech pk 635 ma marka kameramla ve onixon usb dsl 100u modelimle
eciadsl kullanarak internete girdiğimde kameranın ışığı sürekli yanmaya
başlayıp pardus tanımamaya başlıyodu. Her türlü güncelleme, silip kurma ve
ayarı yaptım ama çalıştıramadım.

Bu aralar eciadsl ile internete giremez oldum silip son versiyonunu kurdum.
Bu güncelleme ile internette girdiğimde dahi kameram çalışır oldu. Ancak
skype'da görüntülü sohbet esnasında kameram birden kitlenip görüntü yeniden
geldiğinde zoomlanmış haliyle karşılaşıyorum. Kapatıp açınca düzeliyor ama 1
dk içinde tekrar zoomlanıyor.

Zar zor internette görüntü almaya başladığımdan dolayı programları
kurcalamaya korkuyorum. Bu sorunun bir çözümü varmı yoksa buna şükür deyip
bu haliylemi kullanmalıyım.