[Pardus-kullanicilari] Hdd nin ilk sektörüne kurulan grub nasıl kaldırılır

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
14 Eki 2008 Sal 11:54:47 EEST

İsterseniz benim yöntemimi uygulayabilirsiniz:
Benim de iki diskim var, birinde vista kurulu ötekinde Pardus. Ancak Grub'u
Pardus kurulu diskin başına kurdum ve bilgisayar açılışını da Pardus
diskinden yapıyorum, Grub taki vista seçeneğini seçtiğimde de vista yı
kullanabiliyorum.
İsteğinize gelince;
Windows kurulum CD si ile bilgisayarı açıp "R" tuşuna başarak onarıma girin ve
çıkan dos bölümüne "fixmbr" komutunu yazın. Grub silinecektir.
"http://tr.pardus-wiki.org/Nas%C4%B1l:Grub%27u_kurtarmak" da anlatıldığı gibi
Grub'u Pardus lu diskin başına kurup benim yöntemimi uygularsanız sanırım
isteğiniz gerçekleşecektir.
Kolay gelsin.

14 Eki 2008 Sal tarihinde, Onur Barlas şunları yazmıştı: