[Pardus-kullanicilari] Beyin fırtınası..?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
13 Eki 2008 Pzt 23:23:56 EEST

StreamMyGame ile istediğinizi yapabilirsiniz, çok güçlü bir sunucu
kurarsınız istemciler de vasat sistemlere kurulmuş Linux'lardan
oluşur, ofis yazılımlarından Crysis türü oyunlara kadar her türlü
uygulamayı paylaştırırsınız.

Tabii ben internetin yalancısıyım, pratik bilgim yok :)

http://streammygame.com/

13 Ekim 2008 Pazartesi 22:56 tarihinde Ibrahim AVLAMAZ