[Pardus-kullanicilari] internet kafe için akınsoft kurulumu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
13 Eki 2008 Pzt 22:42:27 EEST

Arkadaşlar hepinize ilginizden dolayı teşekkürler. Cafe Con Leche İnternet
Kafe Programını kurdum. kurulum için
http://rapidshare.com/files/25993809/cclintkafe_pisi.rar adresinden pisi
için hazır derlemiş paketi indirdim ve şu adımları izledim.

1) sudo pisi it fox-1.6.20-1 paketi kurulumu
2) sudo pisi it libccls-0.7.1-1.kurulumu
3) sudo pisi it cclfox-0.7.1-1.kurulumu
Daha sonra ;
"/home/datas/.cclfox" dizini oluşturdum
cert dizini içindeki 2 dosyayı(CA.pem,cert.pem) /home/kullanıcı
adınız/.cclfox dizinine kopyaladım.
zaten bunlar beni oku dosyasında türkçe olarak yazıyor. ancak çalıştırmak
için konsoldan cclfox komutunu verince aşağıdaki şekilde hata veriyor.

cclfox: error while loading shared libraries: libssl.so.0.9.7: cannot open
shared object file: No such file or directory

hatanın sebebi nedir anlamadım. beni oku dosyasında dediği gibi tüm
işlemleri harfi harfiyen yaptım. ancak sonuçta elde var sıfır. Yardımlarınız
için tekrar teşekkürler.
*