[Pardus-kullanicilari] internet kafe için akınsoft kurulumu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
13 Eki 2008 Pzt 21:32:03 EEST

Merhaba arkadaşlar

Bir arkadaşımın internet kafesindeki bilgisayarların tamamına pardus
kurulumu yapacağım. 29 tane clint + 1 server var. yalnız benim tereddüt
ettiğim nokta akınsoft yazılımının düzgün çalışması. Daha önceden akınsoft
yazılımını pardus üzerinde deneyen  var mı acaba ? Kafe sahibine uzun
zamandır dil döküp ikna ettim ve hazır ikna olmuşken biran evvel pardus
kurulumunu yapmak istiyorum. Umarım yardımcı olabilirsiniz. Şimdiden
teşekkür ederim.

--
İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ