[Pardus-kullanicilari] Ubuntu ve Pardus

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
12 Eki 2008 Paz 11:34:23 EEST

Abdullah Bey merhaba,
Anladığım kadarıyla, direkt kurulumu olan ve Windows'tan geçiş yaptığınız bir
sürümden söz ediyorsunuz. Bir aralar Knopix diye bir Linux dağıtımı vardı.
Windows'a program kurar gibi kuruluyordu ve ikon oluşturuyordu. tıklayınca
Windows'tan çıkıp Linux'a geçiyordu. Sizin Ubuntu'nuz da böyle bir şey mi?
Bir de Pardus açılmıyora biraz ayrıntı verebilir misiniz? Bir hata mesajı
veriyor mu? Takılıyormu, takılıyorsa nerede yapıyor?
Kolay gelsin.