[Pardus-kullanicilari] Gözlerim yaşardı.

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
11 Eki 2008 Cmt 08:07:01 EEST

> Belgede Pardus'un kurulmasını istemeleri güzel ancak iş uygulamaya gelince
> işler pek kağıtta yazıldığı gibi olmuyor biliyorsunuz.
>
> Ben bilgisayar öğretmenliği mezunuyum ve yeni mezun olan öğretmen
> arkadaşlarımın çoğu Pardus kurmamış, kullanmamış, görmemişlerdi. Böyle
> yetişen bir öğretmenden laboratuvarına Pardus kurulması beklenmemeli, çünkü
> hepsi çıkacak olan problemlerden çok korkuyor. Önce üniversitelerdeki
> laboratuvarlara Pardus kuralım ve öğretmenlerimize özgür yazılım felsefesini
> anlatalım ki üniversitelerin yetiştirdiği öğretmenlerimiz Pardus'u
> [...]
Meslek Lisesi Bilişim Teknoloji öğretmenleri, öğrencilere Pardus kurdurup
tanıtmaya çalıştılar. Ben amatörce Pardus'u öğrenmeye ve kullanmaya çalışan
biri olarak az çok bir bilgi birikimim olmuştu. Benden dahi istifade yoluna
gittiler ve Pardus'u öğrencilere öğretmeye çalıştılar. Hakikaten "ÖZGÜR
YAZILIM FELSEFESİNİ" çok iyi anlatmamız gerekiyor.