[Pardus-kullanicilari] Gözlerim yaşardı.

Salih Şentürk sal.senturk at gmail.com
11 Eki 2008 Cmt 00:57:27 EEST

Merhaba,

Ben de Bilkent Üniversitesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri
Öğretmenliği bölümünde okuyorum. Özgür ve Hüseyin bey'e katılıyorum. Bizim
bölümde de hocalara sorarsanız hepsi linux destekçisi hepsi ama 1. sınıf dan
sonra bütün bilgisayar/laboratuvar derslerimizde windows'da çalıştık. Bu ve
daha önce bahsettikleriniz de sanırım birçoğumuzun birşeyler yapmak, üretmek
istediğini, fakat bu konuda pek faaliyette bulunmadıklarını gösteriyor.

İyi akşamlar
Salih Şentürk