[Pardus-kullanicilari] Gözlerim yaşardı.

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
11 Eki 2008 Cmt 00:21:28 EEST

kusura bakmayın gmailden kaynaklı bir hatadan dolayı mesaj 2 kez gitti...

şunuda eklemek istiyorum. öğretmenlik bence yeni bilgileri öğrenebilmeyi
gerektiriyor en azından bilgisayar bilimleriiçin öğretmenlerin evlerinde
bile linuxu deneyip okullarında kurmaları mantıklı bir çözüm olabilir bunu
şu yüzden söylüyorum sistemde müfredatta verilmedi diye bir kenara bırakmak
bazı şeyleri çok kolay ülkemizde. bizdede tam anlamıyla ne php ne linux
gösterilmedi üniversitede ama liseden beri ilgi duyduğum bu konuları kendim
araştırarak bir şeyler eklemeye çalışıyorum kendime. maalesef eğitim
sistemimiz hem orta öğretim hem yüksek öğretim düzeyinde yeterli müfredata
sahip değil...