[Pardus-kullanicilari] Gözlerim yaşardı.

Özgür GÖKALP ozgurgokalp at gmail.com
10 Eki 2008 Cum 23:57:07 EEST

On Friday 10 October 2008 23:49:42 Özgür GÖKALP wrote:
> http://www.meb.gov.tr/duyurular/duyurular2008/egitek/BTSarftnameleri/BTSini
>ıflarindaKullanilacakTeknikSartname.pdf
>
> 1.4. İsteklilerin teklif ettikleri tüm kişisel bilgisayarlar ve lazer
> yazıcılar Ulusal işletim sistemi PARDUS’un güncel en son sürümü ile uyumlu
> olmalıdır.
> 1.6. Bilgisayar anakartı Ulusal işletim sistemi PARDUS’un güncel en son
> sürümü ile uyumlu olmalıdır.

Ayrıca :
2.1.4. Millî Eğitim Bakanlığı ile Microsoft Firması arasında 05.05.2004
tarihinde imzalanan
       Partners in Learning (Eğitimde işbirliği) protokolü gereği, Microsoft
Windows Vista
       Home Basic Türkçe teklif edilecek, ancak işletim sisteminin en son
sürümü olan
       Windows Vista Bussines Lic/SA ile ürünün garantisi süresince [3 (üç)
yıl geçerli olacak
       şekilde] upgrade yapılacaktır. Üretici firma tarafından duyurusu
yapılmış olan, işletim
       sisteminin güncelleme, güvenlik vb. amaçlı tüm yama sürümleri
yüklenecektir.
       Microsoft® Windows® Vista Home Basic Türkçe medyaları MEB. Eğitim
Teknolojileri
       Genel Müdürlüğüne verilecektir. Ayrıca Ulusal işletim sistemi olan
PARDUS’un güncel
       en son sürümü de yüklenecek ve sistem ilk açılışta her iki işletim
sistemini görerek
       hangisi ile başlatılacağını kullanıcıya soracak şekilde olacaktır.