[Pardus-kullanicilari] Ekran parlaklığı düşmesi

M.Fatih m.fatih06 at gmail.com
10 Eki 2008 Cum 13:56:57 EEST

Pardus2008.1 yüklü sistemim çok güzel. çok memnunum. eski pardus
sürümlerinde yaşadığım sıkıntılarım yok. yalnız tek bir sıkıntım kaldı.
o da şu ki kaffeine dışında herhangi bir media player ile video
oynattığımda ekran parlaklığım otomatik olarak düşüyor... şimdi
virtualbox ile sanal sistem kurulumu yapıyorum ve şuanda aynı sıkıntı
mevcut. sadece media playerlarda oluyor sanıyordum ama şimdi sanal
sistem kurarken tekrar oldu. parlaklığı manuel artırıyorum ama 5 saniye
sonra kendiliğinden ekran parlaklığı düşüyor. ekran kartım ramdan yediği
için tasarruf olarak mı yapıyor bunu anlamadım.
1gb ddr2 ram ve ekran kartım "up to 252mb mobile intel graphics media"
diye birşey....