[Pardus-kullanicilari] kaldýrýlmýþ bir programýn sistem tray ikonu baþlangýçta açýlmaya çalýþýlýyorve hata veriyor.

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
10 Eki 2008 Cum 08:52:50 EEST

On Friday 10 October 2008 01:09:09 yasin ÅŸahin wrote:
> compizle ilgili tüm paketleri kaldırdım
>
> compiz-fusion auto-start paketini de kaldırdım.
>
> bu paketler kaldırıldırıldığında sistemde bıraktığı fazlalıkların yerini
> bilmiyorum. bu türlü paketler o fazlalıkları ile de tamamen kaldırılacak
> şekilde ayarlanmış olsaydı keşke.

Hakılısınız, paketçisini hata kaydı ile bildirmek gerekiyor.
Paket kaldırıldıtan sonra Tasma>Masaüstü>Otomatik Başlatıcı içinde fusion-icon diye bir başlangıç komutu olacak, kaldırınca düzelmesi gerek.
Eğer otomatik başlatıcı kurulu değil ise; Ev Dizinini açın, Menüde bulunan Görünüm kısmına tıklayın, Gizli Dosyaları Göster satırını seçin, gizli dosyalar içinde .kde isimli klasör içerisinde, Autostart klasörü vardır, onun içindeki fusion-icon-auto-start.desktop dosyasını silin.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOÄžANLAR UPS