[Pardus-kullanicilari] İnternet explorer ve İES4LİNUX

Çağaçan Değer cagacan at gmail.com
9 Eki 2008 Per 15:40:00 EEST

Merhabalar,

Konu MEB  sayfalarinin baska tarayicilari desteklememesinden acilinca aklima
aniden soyle bir fikir geldi. Belki hatirlarsiniz, bir kac yil once MEB ile
Microsoft anlasip ogretmenlere uygun fiyatli Toshiba diz ustu bilgisayarlar
vemistiler. Acaba o donemde yapilan anlasmadan dolayi MEB Microsoft urunleri
cercevesinde hizmet vermek zorunlulugu altinda olabilir mi? Alternatif
tarayicilar icin bir turlu cozum olusmamasinin sebebi belki de budur.

Herkese iyi calismalar,

Cagacan Deger