[Pardus-kullanicilari] Internet Explorer isteyen Devlet Kurumu Siteleri

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
9 Eki 2008 Per 14:48:37 EEST

Bu konuda Emre arkadaşımıza katılıyorum. Gerçi ben Windows üzerinde
Firefox kullanıyorum ama örneğin www.iski.gov.tr sitesinde firefox ile
ilgili sıkıntı yaşadığımı söylemiştim özellikle abonelik borç sorgulama
sayfalarında onlarda üşenmeden cevap döndüler konu hakkında
ilgileniyoruz diyerek. Sanırım Emre arkadaşın dediği gibi bu site
sahiplerine bilgi vermek gerek bakın siteniz güzel ama sadece explorer
olanlar işlem yapıyor diğer kullanıcıların sitenizi ziyaretini
engelliyorsunuz gibi :) tabi bilgi olarak paylaşılmış bunun içinde
teşekkür ederim.