[Pardus-kullanicilari] Benim Pardus 2008 kurulumu % 5 e kadar da ilerliyor, lakin ondan sonra hata mesaji cikiyor ve bilgisayari reboot yap diyor Acer Aspire 5100 model laptopda

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Eki 2008 Per 10:33:16 EEST

Arkadaşım
Cd yi CD romunuz okuyamadığı hallerde çıkar bu durum. CD kalitesinden ve de
CD nin 16x hızdan yüksek hızlarda kaydedilmesinden kaynaklanır.Cd niz 16x
veya daha düşük hızda kaydettikten sonra denemenizi öneririm, Bilgisayarınız
ile Pardus uyuşmazlığı düşünüyorsanız bu hiç gereksiz çünkü en az %5
seviyesine kadar sorunsuz kurmaya başlamış. Kolay gelsin

09 Ekim 2008 Perşembe 05:44 tarihinde beytullah ertem <