[Pardus-kullanicilari] Kotalı internet kullanımı ve tavsiyeler

Orkun Günay netizen800 at gmail.com
7 Eki 2008 Sal 06:36:50 EEST

On Tuesday 07 October 2008 00:00:04 Selim Tavşan wrote:
>  paket yöneticisinin önbelleğini açarak aynı paketleri
> gerektiğinde tekrar indirmekten kaçınabilirsiniz.
>
> paket yöneticisi>yapılandır>önbellek kısmını açın ve istediğiniz ayarları
> yapın.

Merhaba Sayın Selim Bey ve diğer liste üyeleri,
Paket yöneticisindeki ilgili ayarları yaptım.Ancak pisi ile ilgili işlemleri
genellikle konsole üzerinden yapıyorum.Package-manager'daki bu ayarlar komut
satırından işlem yapıldığında çalışır mı?Ayrıca komut satırında yapılması
gereken birşey var mı?
İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.
Orkun Günay