[Pardus-kullanicilari] ccleaner

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
5 Eki 2008 Paz 23:23:57 EEST

Selamlar;

Özkan Sürücü wrote On 05-10-2008 23:20:
> İlginizden dolayı teşekkürler ancak bu yazılımı nasıl kurabilirim
> acaba dosyayı indirdim bir dizine açtım ve install kılavuzunu okudum
> ve scons bilşeninin kurulu olmadı gerektiğinden dolayı pisiden gerekli
> bileşeni kurdum. ancak konsolda scons install komutunu verdikten sonra
> aşağıdaki hata çıkıyor.

Mehmet'in verdiği link contrib geliştirme deposunda, 2008 ile uyumlu
olmadığı için paketin depoya aktarılmamış olması muhtemel..

bunun için en doğru yol bugs.pardus.org.tr adresinden hata girdisi girip
paket isteğinde bulunabilirsiniz. geliştiricilerden biri (büyük
ihtimalle paketin sahibi) ilgilenip 2008'e programı hazır etmeye çalışır
vakti olduğunda..

iyi çalışmalar

-serdar