[Pardus-kullanicilari] ccleaner

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 22:56:38 EEST

On Sunday 05 October 2008 22:23:36 Özkan Sürücü wrote:
> Emre Bey
> benim amacım çerezleri, geri dönüşüm kutusu, diğer sistem izlerimi tek bir
> yazılım ile silmek. Linux yada Windows hiç fark etmez geçici ve gereksiz
> dosyaları bir program ile temizlemek istiyorum. Yinede ilginizden dolayı
> teşekkürler.

Merhaba,

Benzer bir görevi yapan bir tasma modülü vardı sanırım ama şu anda nerelerde
bilmiyorum :)

Bir de henüz contrib deposuna girmemiş ama contrib-devel'da duran kleansweep
var[1]. Dikkatli kullanılması gereken bir uygulama. Bugzillaya bir hata kaydı
girilirse ve çok sorunlu bir uygulama değilse paketçisi ilgilenip depoya
alabilir sanırım.

[1]https://svn.pardus.org.tr/contrib/devel/desktop/kde/kleansweep/