[Pardus-kullanicilari] mdb dosyasý hakkýnda

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 17:45:41 EEST

İlginç birşey farkettim, bir .mdb dosyası seçip Birlikte Aç seçeneğinden Base
uygulamasını seçiyorum, Base yerine Writer da açıyor, haliyle bozuk
karakterler olarak görünüyor.

Önce Base'i açıp, Dosya Aç diyerek aynı .mdb yi açmaya çalıştığımda yine
Writer'a dönüyor ve yine writer'da açmaya çalıştığı için bozuk karakterler
olarak görünüyor.

Tekrarlayabilen var mı ?