[Pardus-kullanicilari] unusual_devs.h Dosyasý nerede.?

Ibrahim AVLAMAZ i_avlamaz at yahoo.com
5 Eki 2008 Paz 16:20:27 EEST

http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.6/linux-2.6.25.tar.bz2
adresinden linux çekirdeğini indirdim. sonra gözümü karartıp kaynaktan kurmayı düşündüm.
bir yere kadar da denedim. ama sonra vazgeçtim.
bu dosyayı açtığımda linux-2.6.25/drivers/usb/storage adresinde unusual_devs.h dosyasının var olduğunu gördüm.
gerekli olan yama da yapılmış durumda. çekirdeği derlemeye çalışırken gördüm ki çekirdek seçmeli olarak derleniyor.
yani şunları şunları istiyorum ve şunları da istemiyorum şeklinde işaretlenerek derleme yapılıyor.
sanırım bu sırada ilgili sürücü dosyası tercih dışı bırakılmış.

ibrahim AVLAMAZ