[Pardus-kullanicilari] Resim Dosyalarını PDF Formatına Dönüştürme Programı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 12:05:38 EEST

05 Ekim 2008 Pazar 01:57 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com>yazdı:

> alternatif olarak komut satırından da bu işlemleri yapabilirsiniz, bu
> konuda ufak bir arama yapmam lazım şimdilik aklıma gelmedi...

grafik arabirim olarak başka bir program şu an için bilmiyorum ama Pardus'ta
kurulu gelen "imagemagick" ile bu işlemleri yapılabiliyor. eliniz biraz
komut satırına alışıksa gayet basit olduğunu göreceksiniz. convert komutu bu
paketle geliyor.

örnek kullanım:

*convert dosya.jpg dosya.pdf

convert dosya1.jpg dosya2.jpg dosya(n).jpg dosya.pdf*

imagemagick hakkında bilgi için şu e-dergideki[1] yazıya bir göz
atabilirsiniz...

[1] http://enixma.org/dergiler/0707/0707.php