[Pardus-kullanicilari] Son güncelleme, firefox açılmıyor...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 11:50:52 EEST

Arkadaşlar
Dün mevcut 2 pk.in güncellemesini yaptım firefox açılışta istediği lisansı
okeyleyip devam ettim ve şu saate kadar Firefox gayet  normal çalışıyor.
Şanslılardan biri olsam gerek. Tabi ilerde topallama yaparmı onu
bilemiyorum. Fakat işin bir başka garip noktası Intel Duo 2 Coure T2330 CPU
lu Notebook umda Pardus ve OpenSuse hiç problemsiz çalışırken Ubuntu ve
Mandriva CPU ısı değerleri düşük de olsa normal de olsa donup kalıyor ki
Pardus da şimdiye kadar bunu hiç yaşamadım.ekirdekle ilgili olabilir
düşüncesi ile eski kernel denedim nafile, dondu mu ne kalvye ne de maus
çalışıyor,tek çare düğmeden kapatmak.Tek tahminim CPU ısı değerlerini yanlış
algılıyor  ve kitliyor sistemi diye düşünüyorum.İyi günler