[Pardus-kullanicilari] Firefox acilmiyor....

M.Fatih m.fatih06 at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 03:01:40 EEST

aynı sorun bende de mevcut.. Geçmiş yöneticisinden güncellemeleri
yaptığım tarihin daha eski tarihine geri yükleme yapıyorum şu an.
Umarım düzelir. ve bu maili konquerordan gönderiyorum :)

05.10.2008 tarihinde Oner Tekin <oner.tekin at gmail.com> yazmış:

--
Bayrakları bayrak yapan üzerindeki kandır,
Toprak, eğer uğrunda ölen varsa VATANDIR