[Pardus-kullanicilari] Geçmiş yöneticisi sorunu

M.Fatih m.fatih06 at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 02:51:57 EEST

Merhabalar, Memleketten geldim hemen güncelleme yaptım. 33 mb lık
güncellemeden sonra firefox açılmamaya başladı. Geçmiş yöneticisinden
geri yükleme yapmak istedim. Geri yükleme işlemi yapılırken
yanlışlıkla bilgisayarın kablosu çıktı ve laptopum kapandı. şimdi ne
firefox açılıyor ne de geçmiş yöneticisi. Format atmak zorunda
kalırsam bir sürü emeğim gidecek. en az 3 saat vaktim de gidecek,
programlar ayarlar vs.. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese
iyi  çalışmalar diiyorum değerli pardus kullanıcıları